Gondolatok…

…foglalkozzunk veluk!

Currently browsing posts found in April2011

Fast and Loose (David Armand)

On: April 25th, 2011 at 8:09 | Number of Comments » 1

Funny Interpretative Dance   Don’t stop me know Love is all around You can’t hurry love

Symmetry

On: April 25th, 2011 at 7:24 | Number of Comments » 0

Special thanks to Guylor!

Keresztezett kardok alatt [5]

On: April 22nd, 2011 at 21:59 | Number of Comments » 0

Amolyan kényszerített turistaként ma autóval bejártuk a terepet egy sofőr segítségével. Megnéztük mi hol van és többnyire azt is, hogy azok milyen állapotban vannak. Érdekes utazás volt a zöld zóna túlsó peremén az ellenőrző pontok között lavírozni. Szinte minden magasan épített beton falakkal van határolva sokszor magának az útnak a két oldala is, így elég […]

Keresztezett kardok alatt [4]

On: April 21st, 2011 at 23:59 | Number of Comments » 0

Napközben semmi extra nem történt, de este vacsora után bedugta a fejét az egyik srác, hogy akarunk-e jégkrémet? Azonnal kaptam az alkalmon és azonnal jelentkeztem, közben persze mások is. Percek alatt kideült, a rendelések már jóval tíz adag felett járnak, így segítőkéz is kellett ahhoz, hogy vissza tudjuk hozni a nem kis csomagot. Papucsban és rövidnadrágban […]

Keresztezett kardok alatt [3]

On: April 20th, 2011 at 23:59 | Number of Comments » 0

Látni és távolról érezni is lehetett, hogy valami hatalmas készülődik odafenn. Az égen sosem látott sötét szürke majd bíbor foltok keverednek, a távolban villámlások látszanak, de a hangjukat ugyan még nem hallani, de az egész felénk közelít. Mindeközben a villában hétköznapi zajos este van, páran házi szakácsunk frissen készült vacsoráját vizsgálgatják fintorogva. Bár én magam […]

Keresztezett kardok alatt [2]

On: April 19th, 2011 at 23:59 | Number of Comments » 0

Baghdadba érkezés után rögtön a repülőből kilépve könyörtelenül arcon csapott az a száraz meleg ami a mindent körülvevő sivatagból táplálkozva járja át az összes zugot. Ebben a forróságban már a gép mellett várt egy nyakkendő nélküli, sötét öltönybe bujtatott, köpcös, közvetlen fickó, fekete színű furgonnal, amivel könnyen és gyorsan érkeztünk a reptér épületébe, ahol az […]

Keresztezett kardok alatt [1]

On: April 18th, 2011 at 23:59 | Number of Comments » 0

Az érzés először azon tiszta és meglehetősen nyugodt, meseszép jordániai éjszakán fogott el, majd futott át rajtam komolyan, és borzongtam bele egy kicsit abba mi is vár rám a következő hetekben. Telihold volt, aminek manapság nem tulajdonítunk ugyan nagy jelentőséget, pedig kifejezetten sok kapcsolat mutatkozik a hold fázisai és életünk alakulása között. Az ahogyan periódusainak […]

Keresztezett kardok alatt [0]

On: April 17th, 2011 at 23:59 | Number of Comments » 0

Nem sűrűn találkozom igazán jó fej és kellemes hangulatú taxissal, de most ez a reggel így indult. Igaz, az út első egy harmadáig hallgattunk a korai időpont súlya alatt, majd ezután egy pozitív útravaló-emlekként megmaradó beszélgetést folytattunk, melynek eredményeképpen a mostanában elkészült új terminál különös új szagú légkörét méginkább magamba akartam szippantani. Minden modern, hangulatos […]